Έφηβοι και νέοι περνούν όλο και περισσότερες ώρες τις ημέρας τους μπροστά από τον υπολογιστή. Στις ώρες που ξοδεύουν, μπορούν να συμπεριλάβουν όμως και ένα χρονικό διάστημα, που θα τους ωφελήσει στο σχολείο. Μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο,δωρεάν ψηφιακό φροντιστήριο, που θα καλύψει κενά και θα ενισχύσει τις γνώσεις των μαθητών.
Συγκεκριμένα, μπορείτε να βρείτε Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα, τα οποία αποτελούν ξεκάθαρα κομμάτι της σημερινής εκπαίδευσης.
Εκτός από πρακτική ευκολία, πρόκειται για μία σημαντική βοήθεια προς τους μαθητές, που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε σε φροντιστήριο ή να κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα. Πρόκειται για δωρεάν παροχή γνώσεων για άτομα που πραγματικά το εκτιμούν και το έχουν ανάγκη. Οι μαθητές και οι πανελλαδικά εξεταζόμενοι, μπορούν μέσω βιντεοδιαλάξεων, ασκήσεων και σημειώσεων, να προετοιμαστούν κατάλληλα
για τη δύσκολη διαδικασία του Μαΐου. Συγκεκριμένα, στα Βοηθήματα αυτά, περιλαμβάνεται κάθε μάθημα και κεφάλαιο της εξεταστέας ύλης για τις πανελλήνιες. Δίνεται επίσης δυνατότητα στους εγγεγραμμένους μαθητές, να εκφράζουν τις απορίες τους και να λαμβάνουν άμεσα απάντηση από Συμβούλους-Καθηγητές.
Είναι ξεκάθαρες οι οδηγίες που υπάρχουν, πως ο μαθητής δεν θα πρέπει να περιορίζει τη μελέτη του στην ύλη του Ψηφιακού Βοηθήματος, αλλά κυρίως να μελετά την ύλη του σχολικού βιβλίου. Η μελέτη μέσω αυτής της πλατφόρμας, είναι προσθετική στη μελέτη της σχολικής ύλης και δεν την υποκαθιστά.
Προκειμένου να μπορέσουν οι μαθητές να έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα των Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Βοηθημάτων, θα πρέπει ο υπολογιστής τους να διαθέτει:
- Μνήμη RAM 256 MB
- Ταχύτητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο 1Mbps ώστε να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να πλοηγηθούν χωρίς προβλήματα στο περιεχόμενο των μαθημάτων και κυρίως να δουν και να μεταφορτώσουν τα αρχεία των βιντεοδιαλέξεων
- Ηχεία
- Επεξεργαστή με συχνότητα 233 MHz.
Εκτός από τη σελίδα των αναλυτικών μαθημάτων στοhttp://digitalschool.minedu.gov.gr/, τα βοηθήματα θα παρέχονται ξεχωριστά και στη σελίδα http://www.study4exams.gr με την υποστήριξη του ΥΠΑΙΘΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου